Projekt sesji dla początkujących już ruszył! [Kroniki Fallathanu]


VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 6.0/10 (5 ocen)

Grono MG ma zaszczyt przedstawić Projekt mający na celu wprowadzenie do fallathańskiej rzeczywistości nowo przybyłych graczy, którzy nie mieli jeszcze okazji zagrać fabularnie.

W chwili obecnej do wyboru są trzy sesje, które poprowadzi MG Berilac ID 10277. (Będzie on też odpowiadał na wszelakie pytania z nimi związane.)  W projekcie udział bierze również Naczelna Skrybów Ruby ID 9220, która już ogłosiła swe żywe zainteresowanie sesjami: link do www.kf2.pl

Liczba sesji nie jest z góry ustalona. Jeżeli znajdą się chętni lista wątków zostanie rozbudowana.

Dla zainteresowanych przedstawiam "Regulamin projektu":

1. Wymienione wątki przeznaczone są dla graczy o niskim poziomie mechanicznym, bądź tych początkujących w świecie KF-u, którzy chcieliby "wreszcie zacząć grać fabularnie", czy też po prostu sprawdzić swoje możliwości pisarskie.
2. Nie obowiązuje kolejka wpisów, uprasza się jedynie o nie wrzucanie posta za postem.
3. Sesje są o niskim, żeby nie rzec zerowym stopniu zagrożenia dla postaci.
4. Tematyka jest luźna i nie wymaga wielkiej wiedzy dotyczącej realiów gry, a jedynie umiejętności logicznego myślenia i nie mylenia wiedzy gracza z wiedzą postaci. Ma to na celu pomóc nowym graczom odnaleźć się w klimacie i wprowadzić ich bohaterów do dudniącego życia fallathańskiej społeczności.
5. Są trzy różne sesje: bitewna, przygodowa i towarzyska. Każda dotyczy czego innego i przebiega w innym miejscu, chociaż akcja wszystkich toczy się na terenie Cesarstwa (jest to najbardziej neutralne państwo, nikt nie będzie listów gończych za wami słał).
6. Każda przygoda przewiduje miejsce dla maksymalnie 4, góra 5 chętnych osób.
7. Narracje będą podawane co 4 dni. Dlatego, jeżeli ktoś chciałby brać udział, ale boi się, że nie zdąży z wpisem, należy jedynie uprzedzić prowadzącego MG na PW, można tak neutralnie pokierować poczynaniami bohatera, aby nie wprowadzało to zbędnego zamieszania. Nie może to trwać dłużej niż tydzień nieobecności, na 8 dzień istnieje ryzyko, że MG wyrzuci z sesji. Są wyjątki, ale to się rozumie samo przez się. Jeżeli nikt prowadzącego nie uprzedzi o nieobecności wywali bez skrupułów. Chociaż w sytuacji losowej, kiedy inaczej się nie da i te 7 dni ma się przedłużyć -> należy to i tak zgłosić.
Może nie każdy wie, że MG też człowiek i życie realne ma, dlatego uprasza się o szanowanie czasu swojego, jak i innych graczy (tudzież wspomnianego MG).
8. Lista sesji:
- Sesja bitewna- jak nazwa wskazuje polega głównie na walce z licznymi przeciwnikami. Ich poziom został ustalony odgórnie, nie powinno to stanowić większego problemu dla osób o niskim poziomie mechanicznym (taki powiedzmy do 15): link do www.kf2.pl
- Sesja przygodowa- wymaga wysilenia swych umiejętności detektywistycznych; polegać będzie na poszukiwaniach dwójki małych dzieci, które poszły się "bawić" w lesie: link do www.kf2.pl
- Sesja towarzyska- wesołe zbieranie ziemniaków i ognisko z balladami dotyczącymi tegoż zagadnienia, można się nabawić zgrubień na dłoniach, ewentualnie siniaków na pośladkach: link do www.kf2.pl

Zapraszamy Wszystkich chętnych po podjęcia wyzwania i rozpoczęcia fabularnej zabawy!
Zainteresowanych do przytoczonych wątków zapraszamy na PW!