Na Linecladis dzisiaj weszła aktualizacja 1.10

Na linecladis.pl pojawił się nowy pacz. A oto, dość pokaźna lista zmian:

Nowe funkcjonalności

  1. Nowy chat (widoczny także w walce, kreatorze, przygodzie) – zmieniliśmy kierunek wpisywania nowych wiadomości, okno chatu można rozciągać i przeciągać według własnego widzimisię, widoczna jest także lista aktywnych na nim graczy
  2. Nowy rynek materiałów – więcej na ten temat można poczytać tutaj
  3. Nowy tutorial obrazkowy – mały upgrade Ankowego poradnika, nowy gracz musi przejrzeć 5 slajdów zanim będzie mógł cokolwiek zrobić w grze, tajemnicza zakapturzona postać rozsiewająca wokół woń pączków wprowadzi tych najbardziej niecierpliwych od razu w tajniki gry
  4. Sesje RPG – możliwość rozgrywania sesji w grze – na razie bez żadnego systemu mechanicznego. Chętnych do udziału w jego tworzeniu zapraszamy do współpracy!

Walka

  1. Poprawka w wyświetlaniu informacji o użyciu umiejętności Słaby punkt
  2. Riposta tylko jako odpowiedź na atak bronią białą a nie każdy
  3. Informacja o Ripoście w każdym logu podczas jej używania
  4. Siłacz działa już zgodnie z opisem tylko z bronią dwuręczną białą
  5. Poprawiona umiejętność Piorun kulisty
  6. Poprawiona umiejętność Boski błysk
  7. Bratnie duchy zostały poprawione
  8. Dodany został komunikat, gdy użyta zostanie umiejętność Silne ramię i Trujący pocisk podczas ataku.
  9. Zatrucie ma własną ikonkę.
  10. Kozioł ofiarny powinien się już poprawnie resetować po wykonaniu innej czynności niż atak na tego samego przeciwnika
  11. Bonus do HP z umiejętności powinien być naliczany już od bazowego maksymalnego HP (czyli bez ekwipunku)
  12. Opis po wypiciu mikstury many i kondycji wskazuje już poprawną wartość
  13. Można jeść tylko 3 sztuki jedzenia i mikstur podczas walki PvP
  14. Linki powrotu z walki prowadzą albo na front albo do lokacji
  15. Poprawiony błąd polegający na tym, że jeśli nie użyło się poprawnie skila i wyskoczył błąd o tym fakcie to pozostawał on aktywny na postaci i był przeliczany przy kolejnym ataku. 

Ekwipunek

  1. Nie można już założyć lewaka z tarczą
  2. Plaszcz jest już widoczny w statystykach w ekwipunku
  3. Broń dwuręczna dwukrotnie zwiększa wartość bojową
  4. Zmieniono statystyki tarcz oraz broni palnej.
  5. Zmieniła się technologia wykonania broni palnej na lvl 5 – do jej wykonania nie jest już potrzebny spust
  6. Używanie broni magicznej (kostur, różdżka) automatycznie przelicza obrażenia z inteligencji, umiejętność „Adept magii” nie jest już do tego potrzebna.

Lokacje

  1. Cała powierzchnia boxu podlokacji umożliwia wejście do niej
  2. Nowe buttony (zadania, sklepy) w widoku sublokacji
  3. Ikonka znaku zapytania gdy NPC ma dla nas zadania w widoku lokacji
  4. Można wejść do lokacji po kliknięciu w cały budynek nie tylko dymek w widoku lokacji – te zmiany zostały wprowadzone dzięki propozycjom Olama. Mamy nadzieję, że teraz wszystko będzie bardziej przejrzyste!

Zadania

  1. Zadania z określonym czasem przydatności znikać teraz będą z dziennika gracza
  2. Nowy wymóg w zadaniu: walka na froncie
  3. Pierwsze zadanie na poziomie 1 postać dostaje dla ułatwienia od razu do dziennika.

Front

  1. Nie można już dołączyć do drużyny na froncie bez pełni HP
  2. Trzeba wygrać walkę PvP i FPvP żeby zaliczyć wymóg walki do zadania
  3. W menu pojawia się liczba druzyn na froncie, dzięki temu łatwiej będzie rozegrać potyczki na Froncie
  4. Front już się odświeża live
  5. Pojawiać się będzie komunikat o starcie walki
  6. Rozpocznie się w końcu bitwa o stolicę – po 2 tygodniach walk dostęp do Drohszcza zdobędą te postaci z wygranej frakcji, które brały czynny i owocny udział w walkach na Froncie.

Kontent

  1. Nowy sprzęt na poziomy 3-4
  2. Level cap podniesiony do poziomu 8
  3. Zmiany w statystykach ras 
  4. Nowe przygody i nowe potwory (lwia część opisów to dzieło Belthorna!), nowe itemy, nowe plany, nowe zadania (między innymi dzięki pomocy Spurii i Wolgara!) 

Inne

  1. Poprawka błedu z guzikiem rzutu kostką
  2. Przekierowanie do lokacji po stworzeniu postaci 
  3. Poprawiony problem z „To nie twój skarb”
  4. Usunięcie ograniczenia poziomu na przygody – postać o wyższym poziomie może utworzyć lub dołączyć do przygody o dowolnie niskim poziomie, ale otrzyma odpowiednio niższe doświadczenie – 20% mniej za każdy poziom różnicy

Dodaj komentarz