SellSation – zakupy grupowe
Sellsation to nowy serwis i pierwsza międzynarodowa platforma reklamowa, dedykowana wyłącznie zakupom grupowym. Sellsation to narzędzie umożliwiające serwisom zakupów grupowych optymalizację kosztów reklamy oraz dotarcie do internautów poprzez tysiące stron internetowych Wydawców. Dzięki niej setki ofert dnia znajdują nabywców wśród milionów użytkowników Internetu.
Zakupy grupowe dzisiaj.
Zakupy grupowe to prawdziwy fenomen ostatnich lat. Nowy, rewolucyjny model biznesowy robi furorę na całym świecie. Amerykańska firma Groupon oraz setki jej wiernych naśladowców zmieniły obraz współczesnego handlu i usług. W pierwszym roku swojej działalności w Polsce, amerykański gigant sprzedał ponad 1.5 miliona kuponów. Dzięki prężnej konkurencji ze strony rodzimych serwisów, takich jak Gruper, Citeam oraz kilkudziesięciu innych firm, rynek zakupów grupowych rozwija się błyskawicznie. Codziennie w naszym kraju pojawia się ponad 100 nowych, atrakcyjnych ofert. Ich mnogość może przyprawić o zawrót głowy. Użytkownicy są coraz bardziej wybredni, a dotarcie z reklamą do właściwej grupy docelowej staje się jednym z największych wyzwań branży.
Pomimo, że zakupy grupowe to model biznesowy XXI wieku, stara kupiecka maksyma: „reklama dźwignią handlu” sprawdza się także i w tym przypadku. Największym wyzwaniem dla serwisów oferujących zakupy grupowe jest stale rosnący koszt pozyskiwania nowych klientów. Bez kampanii marketingowych, mailingów i akcji zasięgowych biznes szybko umiera, ponieważ konkurencja jest olbrzymia, a portfolio ofert bardzo podobne. Wypracowanie skutecznego sposobu konwersji pieniędzy zainwestowanych w reklamę to obecnie klucz do sukcesu.
Jak działa Sellsation?
Takim rozwiązaniem jest właśnie międzynarodowa platforma reklamowa Sellsation. Oferty dnia promowane przez serwisy zakupów grupowych zostają skategoryzowane i przeznaczone do publikacji przez wydawców bliskich tematycznie stron internetowych. Reklamy są oczywiście geotargetowane tak, aby użytkownicy danego serwisu widzieli wyłącznie oferty dotyczące ich miasta czy regionu. Dzięki temu, czytając np. bloga o motoryzacji, będziemy widzieli oferty dotyczące okazyjnej wymiany opon lub czyszczenia klimatyzacji. Dobrze stargetowana reklama to korzyść nie tylko dla reklamodawców, ale również dla wydawców. Kampanie dostosowane idealnie do potrzeb użytkowników to gwarancja wyższych dochodów z reklamy. Na stronach wydawców generowane są oferty setek serwisów działających w branży zakupów grupowych na całym
świecie.
W Sellsation płaci się wyłącznie za sukces. Rozliczenia dokonywane są w modelu CPS (cost per sale), czyli tylko wtedy, gdy użytkownik kupi promowaną ofertę. Również wydawcy w nowej platformie widzą dla siebie szansę na lepszą monetyzację ruchu na swoich stronach. Tradycyjne
formy emisji reklam w postaci klasycznych banerów mają coraz mniejszą klikalność. O sukcesie nowego serwisu przekonany jest akcjonariusz projektu – Robert Dziubłowski:
„Obsługujemy obecnie ponad 2200 wydawców serwisów internetowych z różnorodnych branż. Wierzymy, że w biznesie każda ze stron powinna się naturalnie uzupełniać i działać w modelu winwin. Dlatego jesteśmy przekonani, że połączenie zakupów grupowych z tematycznymi serwisami i pozyskiwanie klientów w modelu efektywnościowym będzie podwójną wygraną.”
Więcej informacji o serwisie: http://www.sellsation.pl