Smocza Dolina MMORPG

Czym właściwie jest Smocza Dolina? Jest to tekstowa gra bMMORPG oparta o silnik Vallheru oraz Santic, istniejąca z przerwami od 2008 roku. Przez ten czas, zdobyliśmy doświadczenie, które pozwala nam na sprawną administracje taką grą, oraz przyciągnięcie potencjalnego gracza. Smocza Dolina to rozbudowany świat mechaniczny jak i fabularny, nie pozbawiony rozrywek. W tej grze, znajdziecie mnogość rozwiązań fabularnych jak i mechanicznych, które pozwalają na przyjemną grę, graczy zarówno fabularnych, mechanicznych, jak i fabularno-mechanicznych. Nie łączymy fabuły z mechaniką, przynajmniej nie w stopniu, w którym otoczka mechaniczna zależy od fabularnej. Dobrze wiemy, że gracze dzielą się na tych całkowicie fabularnych jak i całkowicie mechanicznych, i nie mamy zamiaru ograniczać ani jednych, ani drugich. Smocza Dolina jest również grą mocno społecznościową, w której administracja dba o kontakt z graczami – w grze, jak i również poza nią.
Organizowane są różnego rodzaju zloty, oraz eventy, w których uczestniczą sami gracze, jak i administracja. Pozwala to na sprawniejsze zarządzanie grą, tworzy pewnego rodzaju więzi pomiędzy graczami a ekipą tworzącą grę, i pozwala lepiej zrozumieć jednych, jak i drugich. Przejdźmy do tego, co oferuję gra. Smocza Dolina oferuje rozbudowaną mechanikę, w której można znaleźć wiele autorskich rozwiązań, udogadniających rozgrywkę obu stronom.

W grze znajdziecie do wyboru:
– 15 ras, z czego 6 dostępnych jako rasy prestiżowe. Jak np. Wampiry;
– 10 klas, a każda posiadająca swoje, unikalne zdolności;
– Około 100 profesji do wyboru (profesje zależne od wybranej klasy postaci);
– 6-ciu Smoczych Patronów, od których zależą statystyki;
– 10 bóstw, do których można się modlić;
– 9 charakterów postaci;
– 3 style gry – Fabularny, mechaniczny, fabularno-mechaniczny;
– 3 rozbudowane miasta;
– 3 style graficzne do wyboru, tak, aby każdy mógł dostosować grę pod swoje łącze.
Oraz wiele ciekawych opcji mechanicznych jak np. Systemy zadań, nowe Questy, całkowicie zmieniony system walk – zapomnij o starym, nudnym systemie walk z Vallheru, poczta z podziałem na wątki – koniec z zapchaną skrzynką, całkowite odejście od systemu strażnika skarbu, kończącego erę w klasycznym Vallheru – strażnik istnieje, i jest do pokonania, choć to nie jego zabicie decyduje o końcu ery, całkowicie odmienne wzory na naliczanie poszczególnych statystyk oraz umiejętności, oraz wiele, wiele innych innowacji, które żeby zobaczyć, trzeba po prostu samemu się zarejestrować i przekonać.

Ludzie tworzący Smoczą Dolinę, nie zapominają również o graczach fabularnych, dla których przygotowany jest pokój sesyjny, gdzie można prowadzić sesje publiczne z innymi graczami, jak i prywatne, tylko dla wybranych przez osobę graczy. Posiadamy również rozbudowany kanon fabularny, oraz mapę, która ułatwia rozgrywkę, a kanon, jest stale uzupełniany i poszerzany o nowe możliwości. Kolejnym udogodnieniem jest karta postaci, którą gracz może uzupełnić i po zaakceptowaniu przez MG, używać jej we wszelkiego rodzaju sesjach. Gracze fabularni, mogą również tworzyć własne pokoje spotkań, gdzie mogą na bieżąco rozgrywać sesje z innymi, zaproszonymi do pokoju, lub uczynić pokój publicznym, tak aby każdy kto chce, miał możliwość rozgrywki. Nasza Karczma ze względu na swój unikalny klimat, i często nietuzinkowy humor karczmarzy, pozwoli na długie godziny spędzone graczom fabularnym w karczmie.

Społeczność Smoczej Doliny, to mieszanka wszelkich możliwych subkultur, charakterów, osobowości, oraz cech każdego z nas. Nie jesteśmy grą, która stawia tylko na rozbudowywanie gry, oraz poprawianie zgłoszonych błędów – staramy się wyjść naprzeciw graczom poprzez właśnie wszelkiego rodzaju zloty. Do tej pory odbyły się 4 takie zloty, i każdy wspomina je bardzo miło – jesteśmy ludźmi z wielu różnych miejsc Polski, i nie każdy oczywiście uczestniczył w tym zlocie, ale nie przekreśla to możliwości uczestnictwa w innych zlotach. Jako administrator, dość dużo jeżdżę po Polsce, i spotkałem naprawdę przemiłych ludzi, a poznałem ich właśnie przez tą grę. Nie skupiamy się wyłącznie na sztywnym odpisywaniu, i zostawienia gracza samemu sobie, bardzo często przesiaduje z graczami w tzw. Non Climie, gdzie każdy może porozmawiać na dowolny temat, pośmiać się, czy cokolwiek innego – jest to miejsce luźnych pogawędek, i właśnie tam skupia się nasza społeczność, społeczność tych, którzy chcą uczestniczyć w życiu gry nie tylko przez monitor. A nasi Mistrzowie Gry, oraz Strażnicy, służą pomocą w każdej sytuacji.

Oczywiście żeby przekonać się jak jest naprawdę, należy samemu wejść do gry, i przekonać się że Smocza Dolina, to gra która zadowoli nawet najwybredniejszych graczy.

Zapraszam serdecznie,
Ahearn Abral, administrator i twórca Smoczej Doliny.

Przydatne linki:
Strona gry: http://smocza-dolina.pl
Facebook: http://www.facebook.com/smoczadolina

Dodaj komentarz