[Redoran] Krótki przewodnik

Redoran – przeglądarkowa gra tekstowa, oparta na silniku Vallheru 0,7, utrzymana w klimacie fantasy.

Jak pisze jeden z rangowych, Redoran to „typowy świat Magii i Miecza. Kulturowo blisko sytuacji Francji i Brytanii z późnego średniowiecza i/lub ewentualnie bardzo wczesnego renesansu.” Oprócz tego nikogo nie dziwią tu zamieszkujące lasy elfy, driady czy też krasnoludy bądź barbarzyńcy, którzy na swoje siedliska wybrali sobie góry.

Sesje RPG z elementami erotyki

Artykuł powstał i został opublikowany w oparciu o grę Amorion, ale z powodzeniem można go zaadaptować do każdego podobnego mu uniwersum.

Witajcie,
Zabierała się jak pies do jeża, ale się zabrała . Na początku chciałabym podziękować za wszystkie komentarze i opinie dotyczące poprzedniego tekstu. Przyznam szczerzę, że trochę zaskoczyło mnie zainteresowanie wśród Was. Nie sądziłam, że komuś zechce się to w ogóle czytać. Dziękuję również tym, którzy przyczynili się do powstania tego materiału, a jest Was całkiem sporo.

[Valiant] I Era!

Niczym Feniks z popiołów na firmamencie Vallheru pojawiła się nowa gra, w nowej odsłonie graficznej. Valiant, bo o niej mowa powstała z inicjatywy kilku najstarszych graczy Vallheru.

Jak mówi jeden z głównych rangowych Venim – „ Kiedy podjęto decyzję o zamknięciu oryginalnego Vallheru, postanowiliśmy, że nie pozwolimy społeczności vall, tak po prostu zniknąć. Początkowo chcieliśmy przejąć Vallheru i kontynuować zabawę na starych śmieciach, ostatecznie uznaliśmy, że lepszym wyjściem będzie założenie nowej gry, z nazwą jedynie nawiązującą do oryginału.

Wirtualne związki

Naturalnie, nie chcę, by ktokolwiek z was traktował poniższy tekst jako poradnik, mantrę, złoty środek na wszystkie problemy, czy cokolwiek innego. Opieram się tylko i wyłącznie na własnych doświadczeniach, zarówno tych online, jak i z reala, więc przedstawiona w nim opinia jest w pełni subiektywna.

Historia moich „związków internetowych” (mamuniu jak to głupio brzmi xD) sięga już około sześciu lat, nawet nie pamiętam, ile dokładnie. Można więc powiedzieć, że gdzieś tam otarłam się o rozmaitych ludzi i przeróżne relacje między nimi. Oczywiście, nie wszystkie te sytuacje dotyczyły mnie osobiście. Wiele przypadków obserwowałam z boku.

Wszyscy doskonale wiemy, że w chwili, gdy wkraczamy w anonimowy świat internetu, nasze możliwości wydają się być praktycznie nieograniczone. Z naszymi postaciami, z którymi w pewnym stopniu się identyfikujemy, jesteśmy w stanie zrobić niemal wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy. Począwszy od epickich walk, poprzez gromadzenie niezliczonej rzeszy przyjaciół, z którymi skłonni jesteśmy przesiedzieć w karczmie do białego rana, a skończywszy na poszukiwaniu „drugiej połówki”, bo jakby nie spojrzeć na związki w świecie fantasy, to właśnie tym są nasi partnerzy. I tu rodzi się pytanie… Po co tak naprawdę to robimy? Popularnym w ostatnim czasie stało się stwierdzenie, że osoby łączące się w pary w świecie wirtualnym próbują w ten sposób zrealizować to, czego nie potrafią osiągnąć w życiu realnym. Oczywiście, znajdzie się wielu graczy, w stosunku do których nie można mieć wątpliwości, że taki właśnie mają zamiar, jednak jest też bardzo duże grono ludzi, względem których okaże się to wierutną bzdurą.

[Kroniki Fallathanu] Krótki przewodnik

Kroniki Fallathanu to darmowa gra tekstowa, w której gracze przemierzają obszar własnej wyobraźni i odkrywają bogactwo świata fabuły, przygotowanej przez twórców gry. Pomysłowość i fantazję, wspiera bogata szata graficzna i atrakcyjny interface. Do wyboru czeka ponad dwadzieścia, dokładnie opisanych ras, duże możliwości edycji tekstów i grafik oraz dopracowany system rozwoju postaci. Kroniki Fallathanu to miejsce, gdzie przyjemność ze zdobywania mechanicznych osiągnięć przenika się z możliwością zdobywania władzy i sławy, w różnorodnym i barwnym świecie, osadzonym w realiach klasycznego fantasy.

Messir – zamknięcie gry

Z początkiem lipca wielu graczy Messiru mogło znaleźć w swojej skrzynce pocztowej taki oto list.

„Drodzy Gracze.

Już od jakiegoś czasu sytuacja w grze wygląda nieciekawie, co większość z Was musiała zauważyć, choćby na podstawie braku nowych wieści i stagnacji fabularnej. Planowaliśmy z Lex wprowadzenie jeszcze jednej ery, żeby spróbować to jakoś naprawić, jednak w obecnej sytuacji uznaliśmy, że jednak mija się to z celem. Dlatego wspólnie zadecydowaliśmy o zamknięciu gry. Chociaż serwer jest opłacony na dłużej, to Messir zostanie zamknięty za dwa tygodnie, czyli w okolicach czternastego lub piętnastego lipca.

[Gruzowisko] Nowa odsłona gry

Zapowiadane dawno Gruzowisko ruszyło w nieco zmienionej odsłonie 11 lipca o 19.00

Świat zwany Vaneller jest już do dyspozycji graczy!

Przed Pożogą świat był pełen czarodziejów i magii ułatwiającej życie istotom zamieszkującym krainę.

Prędko jednak okazało się, że może być również niebezpieczną bronią, na drodze do objęcia władzy. Spisek kilku Nieśmiertelnych, w wyniku którego doszło do zniszczenia Rady był początkiem wielkiej wojny o Kryształ, w której zginęła większość magicznych istot, ras odzwierzęcych, a świat uległ zniszczeniu w wyniku trzęsień ziemi, powodzi czy erupcji wulkanów.