Erised PBF

Fabuła gry

W 1998 roku Ministerstwo upadło, a Hogwart został w dużej mierze zniszczony. Polityka jest jednak wiecznie żywa, dlatego zaledwie trzy lata później wszyscy czarodzieje mieli poczucie, że stoją u progu wojny domowej. Przywrócone Ministerstwo Magii zaczęło stosować coraz bardziej restrykcyjne środki ostrożności. Zmusiło do kapitulacji rody czystokrwiste, odbierając im statusy, majątki oraz posiadłości. Posłało swoich ludzi wszędzie tam, gdzie samo nie mogło się znaleźć. Nawet Hogwart nie pozostał wolny od jego wpływów, choć Dolores Umbridge była już tylko zamierzchłą historią. Dwanaście rodów czystej krwi sprzeciwiło się nowej polityce, tworząc Radę Dwunastu i choć trudno mówić, że ich sojusz został oparty na wzajemnej przyjaźni, wszyscy dążą do jednego celu, którym jest przywrócenie dawnego porządku. Nie tylko rody nie zgadzają się z aktualną polityką i z obsadzeniem na stanowisku zastępcy ministra Edmonda Haverforda. Większość tych czarodziejów osiedliła się w Dolinie Godryka, wierząc, że tam uda im się uciec od politycznych zagrywek. Naiwni. Inni z kolei gorąco wierzą, że nowe ministerstwo uchroni ich przed kolejną wojną, dlatego chętnie zasilają jego szeregi, jako aurorzy, amnezjatorzy czy urzędnicy. A jednak nie tylko dorośli tworzą obozy zwolenników i przeciwników. Gdy w 2001 otwarto w większości odbudowaną szkołę magii i czarodziejstwa, uczniowie z miejsca zaczęli jednoczyć się przeciwko Ślizgonom. Choć, chwała im za to, nie wszyscy. Ministerstwo napędza jednak całą sprawę, w swoich kontrolach skupiając się głównie na członkach domu Slytherina i dzieciach czystej krwi. Nie mówiąc już nawet o nauczycielskiej „wtyce”, która stara się odnaleźć wśród uczniów potencjalnych uzurpatorów. Ośmielisz się wkroczyć w to polityczne szambo?

grajzadarmo

Dodaj komentarz