Shoutcast Radio – prowadzenie wywiadu za pomocą skype
Jak wiecie na serwerze mamy także serwer Shoutcast, który umożliwia prowadzenie radia internetowego. Na razie informacje o tym, że ktoś nadaje są wyświetlane tylko w Kronikach Fallathanu ale z czasem może inne gry zechcą partycypować w tym projekcie. W każdym razie redaktor naczelny Elros, przygotował filmik w którym pokazuje, w jaki sposób skonfigurować oprogramowanie aby móc prowadzić na antenie rozmowy, wywiady z przygodnymi (no nie do końca) ludźmi 😉
Informacje o tym jak połączyć się z serwerem znajdziecie oczywiście tutaj. Filmik w rozwinięciu.
BasketBall Game
Za oknami późna jesień. Dni robią się coraz krótsze, zimniejsze, coraz szybciej zapada zmrok. Co w taką pogodę mogą zrobić fani sportu? Nie wszyscy mają dostęp do hal czy klubów sportowych. Jednak ostatnio w sieci znalazło się świetne rozwiązanie takich bolączek przeznaczone dla fanów koszykówki. Jest nim internetowa gra przeglądarkowa basketballgame .
Pagredion MMORPG
Kto tworzy grę? My, zapaleńcy, którzy chcemy dać coś od siebie. Fabułę, spisują aktualnie trzy osoby, Elzakiel, Zir oraz ja (Kirissa). Nad mechaniką czuwa dla nas Nold oraz Dzikrk.
Opis mechaniczny… Cóż, zaczeliśmy pracę na silniku Orodin, ze względu na to, że większość bugów jest już usunięta. Prace posuwają się powoli, ale skutecznie i do celu.
Kroniki Fallathanu
Kroniki Fallathanu to tekstowa gra fabuarna istniejąca od 2004 roku, w której spory nacisk kładzie się na klimat. Grę fabularną umila graczom specjalnie przygotowany do tego celu System Fabularny, który powstawał przez ostatni rok i jest obecnie wdrażany (w mechanice jak i we wszelkich fabularnych elementach). KF posiada też własne Uniwersum, które jest obmyślane i rozwijane przez graczy, którzy mają możliwość tworzenia własnych ras, miejsc fabularnych itp.
Messir MMORPG
Gra mmorpg na silniku Vallheru. Jest to gra mmorpg, której z miłą chęcią odciąłbym „M” odpowiadające za słowo „Massively”. Bynajmniej nie, dlatego, iż odstrasza ludzi a właściciele gry to bardzo złe i niemiłe persony. Nic z tych rzeczy. Otóż, Messir z założenia stawia na jakość, nie na ilość, także, jeśli chodzi o graczy.
Nie jest to gra z oszałamiająca grafika, muzyką i cudownymi scenami walk, jakie można zobaczyć w dzisiejszych grach przeglądarkowych. Wszelakie wydarzenia w grze, czy to będą wieści o zbliżającej się wojnie, czy turniej i pojedynki potężnych wojów, odbywają się opisowo, tak jak to ma miejsce w papierowych grach pen & paper. Jedyne grafiki ilustrują lokalizacje, wygląd graczy czy potworów.
[Santic] Nowa opcja: Inwestycje
W grze Santic pojawiła się nowa opcja jaką są inwestycje. Inwestycje generują zyski mechaniczne, dając regularny zastrzyk gotówki czy surowców, ale stanowią przede wszystkim majątek fabularny, który – po otrzymaniu zezwolenia na inwestycję – będzie respektowany przez MG i Gwardzistów podczas sesji.
Inwestycje generują dochody co reset główny, ale im większy zysk będzie inwestycja przynosić, tym większa zostanie nałożona opłata, jaką gracz będzie musiał uiścić za jej utworzenie. Inwestycje, oczywiście, nie dotyczą przedmiotów fabularnych, tylko, na przykład: winnic, zamków, tartaków, warsztatów, zajazdów czy lupanarów.
Yggdrasil: portal o grach
Lata doświadczeń na rynku niekomercyjnych, przeglądarkowych MMO pozwalają mi przypuszczać, że spora część stałych graczy wielu gier nie gra tylko w jedną grę. Niestety gry tego typu zwykle nie są zbyt dynamiczne przez co rządni wrażeń gracze działają na kilku dzięki czemu w czasie posuchy na jednej mogą znaleźć rozrywkę w innej. Jest to dość zdrowe podejście dzięki czemu zachowujemy w naszym małym światku różnorodność i pewną symbiozę między różnymi organizmami (grami), które potencjalnie powinny ze sobą konkurować. Jedyny problem w tej sytuacji widzę w tym iż bardzo trudno dowiedzieć się co dzieje się w danej grze jeśli nie jest się w nią zaangażowanym . Przepływ „informacji międzygrowej” kuleje przez co wielu, nawet stałych, graczy nie wie co się dzieje w grze, a mogłoby to ich zainteresować. Dlatego też wpadłem na pomysł by stworzyć portal, który pełniłby rolę miejsca gdzie gracze mogliby śledzić na bieżąco co się dzieje w grach (wszystkich, nie tylko tych w które grają). Przez co mogliby się szybciej włączyć w ciekawą fabułę, nabór do administracji gry czy tworzenie nowej ery, tam gdzie by ich to zainteresowało.