Pagredion MMORPG

Kto tworzy grę? My, zapaleńcy, którzy chcemy dać coś od siebie. Fabułę, spisują aktualnie trzy osoby, Elzakiel, Zir oraz ja (Kirissa). Nad mechaniką czuwa dla nas Nold oraz Dzikrk.

Opis mechaniczny… Cóż, zaczeliśmy pracę na silniku Orodin, ze względu na to, że większość bugów jest już usunięta. Prace posuwają się powoli, ale skutecznie i do celu.

Zaś fabuła kroi się dosyć mroczna. Realia technologiczne mniej więcej średniowiecza, chodź z drobnymi wyjątkami, świat, w którym magia jest niebezpieczna, nie tylko, przez swoją chaotyczność, ale i spaczenia ciała, jakie niesie, będąca darem nie boskim, a sił czystego, nieokreślonego chaosu, demonów. Krainę tę opuścili bogowie, zostawiając po sobie garści opowieści oraz nieliczne artefakty, za to, niebezpiecznie blisko, zbliżyli się Panowie Szaleństwa, Bogowie innego planu, przerażający, potężni, chaotyczni, obdarzający istoty naszego świata darem magicznym, nawiedzając ich w snach, przeciwko którym staje organ inkwizycji, zwalczając ich oznaki wśród ludzi, oraz smoczy jeźdźcy unicestwiając przedzierające się byty. Krainy lodu, stepu, nieprzebytego lasu i oceanu, niezdobyte i nieodkryte, podziemne ruiny królestwa krasnoludów, z czającymi się wśród nich artefaktami i krwiożerczymi bestiami, zagadki ostatnich bogów, tego, gdzie odeszli, gdzie si ukryli, szepty w  ciemnościach Panów Szaleństwa.
Posiadamy jedenaście ras, każda jest inna i z grubsza oryginalna. Ludzi, jako chaotycznie działające jednostki, dążące do celów zbyt często wymierzonych przeciwko sobie na wzajem. Krasnoludów pradawną, rasę, wykorzystujący w zamierzchłych czasach ludzi jako niewolników, rozciągając swe imperium na całą krainę. Obecnie upadła, podzielona na dwa odłamy rasa. Jedni, dzicy, ogłupiałe i oszalałe kanibale z gór, drudzy łowcy tych samych kanibali coby sprzedawać ich na targach niewolników. Wampiry, odsunięte od świata śmiertelnych, zajmujące się własnymi sprawami. Z zasadami w obrębie ichniej społeczności i odrębną kulturą. Wilkołaki, żyjące w lasach, tworzący klejoną zamknięta kulturę, do której mimo wszystko można się dostać, jeśli zostanie się zaproszonym. Tworzące wilkołacze stada. Nieumarli, powstający zza grobu, na życzenie wybranego, nekromantę. Zmiennokształtni, polujący pod butem inkwizycji, na magów. Zdolni do całkowitej lub połowicznej zmiany swego wyglądu w dane zwierze. Magowie, targani spaczeniami ciał i umysłu, zmienieni przez siły magii do tego stopnia, że nikt nie jest w stanie nazwać ich istotami ludzkimi, kryjący się w społeczeństwie, lub w swych trzech, wielkich metropoliach ukrytych pod ludzkimi miastami, prowadzący mroczne eksperymenty. Smoczy Jeźdźcy, połączenie ludzi i majestatycznych smoków, dosiadający gadzich przyjaciół, wybrani przez ścisłą selekcję. Syreny, łupiące morskie statki, terroryzujące wybrzeża i oceany, porywające nieostrożnych. Oraz jaszczuroludzie, dzikie jaszczury, połączone w plemiona, jedne władające magią, inne zaś bronią, nie zależnie od tego, te wielkie gady, bardzo dalecy kuzyni smoków, stanowią czyste zagrożenie. To właśnie znaleźć będzie można u nas, w Pagredionie.

Start planujemy mniej- więcej na wiosnę 😉

Przydatne linki:
http://www.pagredion.pun.pl/ – Forum projektu

0 thoughts on “Pagredion MMORPG

Dodaj komentarz