[LineCladis] Testów ciąg dalszy
Witamy ponownie wszystkich czytelników strony Yggdrasil.pl. Miło nam poinformować, że w tym tygodniu 24.11.2012 lub 25.11.2012 tj. w sobotę bądź w niedzielę (szczegółowe dane bedą zamieszczone na forum projektu) zostaną oddane do testów kolejne moduły silnika gry LineCladis, tyczące się funkcjonowalności poszczególnych części produktu. Przy ostatnich testach zostały wam do testów oddane takie moduły jak: walka, zakładanie/sciąganie umiejętności, działanie umiejętności, tworzenie postaci, wykupowanie statystyk, ekwipunek i wszelakie jego działania jak zakładanie/sciąganie, sprzedawanie, kupowanie.
Chcemy także poinformować, że wszelakie opcje graficzne „udoskonalające grę”, na czas testów zostały wyłączone – z prostego powodu: by testerzy mogli sklupić się na samym testowaniu i robili to dobrze, a nie oceniali już „gotowe rozwiązania graficzne” bo nie o to tutaj chodzi by wejść i grać, ale by wejść i znaleźć jak najwiecej błędów.
Oczywiście przypominamy o tym, że wszyscy testerzy, którzy widocznie przyczynią się do naprawy błędów (postępując jak zostało napisane w regulaminie testów na naszym forum – LINK) otrzymają specjalne profity w przyszłych odsłonach gry (beta oraz następujące po niej części czyli już normalna rozgrywka), między innymi bedą to specjalne-unikatowe odznaczenia (achievementy), które testerzy otrzymają po stworzeniu konta, dodatkowy „slot na postać”, unikalne szaty (dla tych, którzy będą działali wyróżniająco) oraz dla najlepszego z testerów koszulka z logiem LineCladis, którą po zakończeniu testów wyślemy pocztą pod podany wcześniej adres.
Więcej informacji możecie znaleźć na łamach forum projektu: www.forum.linecladis.pl oraz pod adresem www.linecladis.pl
Wszelakie pytania należy składać na forum, lub co ważniejsze na adres admin[a]linecladis.pl (gdzie [a] odpowiada za @ w adresie e-mail).
Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony na FaceBooku gdzie przeczytacie o najnowszysch aktualizacjach – link do facebooka.
Za uwagę dziekujemy i życzymy wam miłego dnia,
Divinity Eye Team.