Messir – zamknięcie gry
Z początkiem lipca wielu graczy Messiru mogło znaleźć w swojej skrzynce pocztowej taki oto list.
„Drodzy Gracze.
Już od jakiegoś czasu sytuacja w grze wygląda nieciekawie, co większość z Was musiała zauważyć, choćby na podstawie braku nowych wieści i stagnacji fabularnej. Planowaliśmy z Lex wprowadzenie jeszcze jednej ery, żeby spróbować to jakoś naprawić, jednak w obecnej sytuacji uznaliśmy, że jednak mija się to z celem. Dlatego wspólnie zadecydowaliśmy o zamknięciu gry. Chociaż serwer jest opłacony na dłużej, to Messir zostanie zamknięty za dwa tygodnie, czyli w okolicach czternastego lub piętnastego lipca.
Z tego miejsca chciałbym podziękować Wam wszystkim, bo gdyby nie Wy – gracze, ta gra by nie istniała. W mniejszym lub większym stopniu tworzyliście ją przez te kilka lat. Mam nadzieję, że nie uważacie tego czasu za stracony i w przyszłości będziecie go dobrze wspominać. Chciałbym specjalnie podziękować tym, którzy przez te wszystkie ery pełnili lub wciąż jeszcze pełnią rangi, a także każdemu, kto przyłożył rękę do stworzenia jakiegokolwiek opisu do gry. Odwalaliście kawał dobrej roboty i nigdy o tym nie zapomnimy.
Nie zostało już wiele gier tego typu, jednak mamy nadzieję, że wśród nich znajdzie się dla Was miejsce, a może nawet już się znalazło – jeśli tak, to trzymajcie się go mocno. Oby era vallheru któregoś dnia nie zniknęła na dobre. Wszystkim Wam życzę powodzenia i dobrej zabawy w jakimkolwiek świecie fantasy.
Pozdrawiam, Ado.”
Jedna z większych gier tekstowych, o ciekawie rozbudowanej fabule i mechanice zamyka swoje bramy dla graczy, a świat Messiru przestaje istnieć.
Pozostaje powtórzyć za Administracją podziękowania dla tych wszystkich, którzy grę tworzyli, za ich pomysły, projekty i cierpliwość oraz za włożone serce, siły i czas, który poświęcili.