[Projekt] Greek Kingdoms
Greek Kingdoms to gra przeglądarkowa oparta na grafice 2D, osadzona w realiach starożytnej Grecji, gdzie jest to okres wielkich kolonizacji ziem oraz istotną role odgrywają stosunki z greckimi bóstwami. Autorski silnik dodaje grze dodatkowe aspekty takie jak ciekawość i niepowtarzalność, a nasze profesjonalne grafiki bardzo dobrze oddają klimat tamtejszych czasów.
Głównym zadaniem gracza jest zbudowanie własnego wielkiego imperium poprzez napadanie na miasta, królestwa oraz wyspy. Ułatwia mu to rozbudowany system walk gdzie gracz ma możliwość rozstawienia swoich (mający duży wpływ na przebieg walki) jednostek militarnych wedle swojego uznania. Aby znacząco podnieść swoją szanse na wygranie pojedynku należy w pierwszej kolejności zniszczyć „KOSZARY” gdzie przeciwnik straci możliwość wyleczenie swoich jednostek. Jednak aby odnieść sukces to trzeba zdobyć surowce, gdzie w grze występują jako drewno, kamień, żelazo, piach (ziemia) oraz drzewo palmowe. Możemy je uzyskać na podbitych ziemiach, handlu wymiennym lub zaczaić się na czarnym rynku. Natomiast same surowce nie wystarczą, potrzebujemy pomocy z góry. Jak sami wiecie Grecy posiadali panteon bogów i bóstw, z których każdy odpowiadał za pewien aspekt rzeczywistości. Na przykład Ares był bogiem wojny a Hades bogiem śmierci. Tutaj też jest to uwzględnione dlatego trzeba stawiać im pomniki i ich czcić, przy tym podnoszą się morale i zadowolenie mieszkańców i możemy liczyć na ich pomoc.
Mamy również możliwość oferowania pomocy w budowie lub odbudowie królestwa swojemu znajomemu lub osobie z sojuszu. Im więcej znajomych tym masz większą wiedze jak daleko jesteś w tyle w budowie swojego imperium. Możesz porównywać budynki, militaria itp. Nie odnosi się to jednak do obcych graczy gdyż wtedy trzeba wysłać gońca/przedstawiciela swojego królestwa z prośbą o udostępnienie danych militarnych itd. Gdy druga strona się zgodzi, wysyłasz swojego zwiadowce który zbiera informacje na temat jednostek, budynków itd.
Dodatkowe Informacje:
Wyspy, królestwo lub miasto nieaktywnego gracza będzie można zdobyć na różnego typu organizowanych eventach. Nic się nie zmarnuje. W grze mamy do wybory 3 typy otwartych serwerów:
– Serwer PvP
– Serwer neutralny
– Serwer ekonomiczny
Każdy z nich charakteryzuje się czymś innym, można wywnioskować to po nazwie. Po opublikowaniu wersji polskiej planowane jest przetłumaczenie projektu na języki takie jak: Angielski, Rosyjski, Niemiecki.
Wykorzystywane technologie:
– Html/Html5
- Css/Css3
- PHP5
- Mysql z rozszerzeniem Mysqli
– Javascript
– Ajax
– Canvas
– Biblioteka jquery
– Framework CraftyJs
Adres forum: http://hindgames.xaa.pl/Games/GK/Board/index.php (przepraszamy za niewygodą domenę, czekamy na aktywacje .pl)
jak po scrinach to wygląda to narazie jak ku*a a więc nie wiem poco coś takiego pokazywać nie jedną zapowiedz gry widziałem i po scrinie faktycznie chciało się na nie czekać tutaj to jedynie miła bajeczka o marzeniach zrobienia gry
Co to ******* jest ? grafika jak z lekcji informatyki w przedszkolu O_O