[Kaladmir] Garść informacji o projekcie

Witamy wszystkich. Sesja studencka i prawie połowa wakacji za nami, a jak obiecaliśmy tak, nic nie ma. Prawda taka, że poślizg spowodowany jest chwilowym rozleniwieniem się twórców (te upały), ale zero tłumaczeń. Gra jest już na wykończeniu, a więc możemy wam rzucić garścią informacji.
Nim rozpocznie się całkowicie gra mechaniczna powstanie beta do waszych testów. Testy potrwają tak długo, aż wyeliminuje się większość usterek i wprowadzi to co do tej pory jeszcze nie zostało przygotowane. Dokładny termin startu podany zostanie już niedługo.

Co się tyczy fabularnej strony gry, nie będziemy robić beta testów, a ruszymy raczej od razu, chociaż i tutaj będzie kilka dni na aklimatyzację.
Do dyspozycji graczy zostanie oddana kraina dość spora, aczkolwiek ograniczona, chociaż ja wolę używać słowa „nienadpisana”. Niestety ilość ras zminimalizowaliśmy do 4 grywalnych + 1 która pojawi się, po pewnym czasie. Ilość profesji do wyboru nie imponuje, ale są takie, które stworzyliśmy dopasowane ściśle do naszego świata.

Co jeszcze napisać, a nie popsuć elementu zaskoczenia. Może dodam tyle, że świat oferuje wiele możliwości, a to czy ktoś je wykorzysta zależy tylko od niego samego. Rozwój indywidualny postaci będzie tutaj priorytetem, a każdy gracz może w przyszłości wykreować bohatera marzeń Świata Kaladmir, niech tylko nie myśli, że da się to zrobić w dwa tygodnie.

Na koniec. Obecnie poszukujemy jeszcze grafika, który zajmie się graficzną częścią, a głownie szablonem całej gry. Praca co prawda jest charytatywna, a jedyne co możemy zaoferować to podpis na pracy w całej grze, oraz wpis do listy twórców. Wymagania co do szablonu nie są duże. Nie wymagamy cudów, ale czegoś co będzie przyjemne dla oka.

Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do pisania na maila: dagorilm@kaladmir.pl

Z pozdrowieniami,
Ekipa Kaladmir

0 thoughts on “[Kaladmir] Garść informacji o projekcie

Dodaj komentarz