[Draconesia] Demo i poprawki

Kolejna dawka poprawek, może nie wielu, ale dość znaczących. Podczas chodu nasza postać chwilami gubiła się w animacjach nóg jej plotących co wyglądało dosyć śmiesznie. Jednak do przeszłości już to należy, bowiem w Naszej gestii żadna z takich akcji nie leży. Na cześć poprawy dzisiaj demo wszystkim damy. Postacie 4 wciąż dostępne, zatem do eksploracji map z przyjaciółmi się wnet bierzcie!
http://demo.draconesia.tk
Od ranka Draconesia jest już na fejsie, więc teraz można polubieć ją i wreszcie!
http://www.facebook.com/Draconesia

Integracja z blogiem doszła do skutku, podetrzyjcie już łezkę, nie płaczcie już, ale chwila! To przecież radość wasze oczy wciąż zmywa! No cóż, co by tu dalej prawić, ruszajcie do dema się zabawić! 🙂

0 thoughts on “[Draconesia] Demo i poprawki

  1. Zajrzyj w kody źródłowe, a się dowiesz. 😀
    Muszę to dopracować jeszcze.
    Kemsan twierdzi, że moja mapka może zdechnąć przy 200/300 graczach online bo co sekundę wysyłam żądanie ajaxem, ale z tego co widziałem na my-fantasy v2 to jego twórca też tak ma i za czasów kiedy był 1 świat to często był zapełniony 500 graczy online i żył, wiadomo jakieś lagi były, ale w miarę przyzwoicie szło, ale nie było mowy o padnięciu serwera.
    Właśnie.. co do serwera to ciekaw jestem jakim on dysponuje.
    Kemsan zaproponował mi NodeJS, ale nie wiem czy dam sobie z tym radę. 🙁

  2. Hmm, APE mi odradzali z tego względu, bo ponoć nie rozwijają go czy co to tam mówili. Dokładnie nie pamiętam. ^^
    Myślałem nad socketami, ale gdzie za darmo się doszkolę?
    Szukałem kursów, ale nie znalazłem, być może korzystanie z googli to za trudne dla mnie. 😀

  3. A co tutaj rozwijać 😉 Świetnie sprawdza się pono nawet przy 10000 requestów 😉
    Ja go używam do wysyłania danych walki do wszystkich walczących.
    A co do websocketa to jeszcze nie jest skończony i pewnie przez jakiś czas nie będzie 😉 Ale implementacje na githubie można znaleźć.

Dodaj komentarz