[Valiant] Nowa, druga era

Na Valiancie rozpoczęła się właśnie Nowa Era. Poniżej lista zmian jakie zaszły w grze. Dla przypomnienia, Nowa Era to mechanizm stosowany w grach Vallheru pozwalający zacząć rozgrywkę od nowa (zerowanie postaci i gry) dzięki czemu tak nowi jak i starzy gracze mają szansę na wygranie i zdobycie pierwszego miejsca w rankingu. Zapraszamy do rozgrywki na Valiant.pl

Zmiany w przedmiotach:
– nowe bonusy dla przedmiotów smoczych i krasnoludzkich. W przedmiotach smoczych zredukowano nieznacznie bonus do obrony/obażeń i dodano do szybkości, natomiast w krasnoludzkich dodano pełny bonus do obrony/obrażeń.
– wprowadzono wybór bonusu tworzonego przedmiotu (kowal i stolarz)
– dodano smoczy bonus dla łuków
– zmiana zasad naliczania bonusów wykuwanych przedmiotów (większy wpływ statystyk kowala).
– zwiększono możliwe bonusy dla elitarnych przedmiotów smoczych
– zwiększono statystyki przedmiotów w sklepach.

Zmiany w rzemiosłach:
– zmodyfikowane zostały wzory tak aby wyrównać różnice w poziomach postaci i umiejętności między poszczególnymi rzemiosłami. Ma to umożliwić stworzenie w tej erze wspólnego rankingu graczy wszystkich klas.
– zredukowano zarobki ze sprzedaży wysokopoziomowych wyrobów w ekwipunku
– zmieniono niektóre nagrody za zadania u cześnika na bardziej przydatne (np sztabki miedzi dla kowala)
– bonusy z narzędzi będą od teraz wliczane przy tworzeniu astralnych komponentów.

Inne:
– nieco odmieniona szkoła
– zmniejszona cena leczenia bez zniżki klanowej (wywalony mnożnik poziomu postaci, który sprawiał że postać bazująca na wytrzymałości musiała czasem zapłacić kilkaset tys za jednorazowe leczenie)
– zmiana wzoru na utratę PD przy wskrzeszaniu. Od teraz tracimy mniej więcej tyle samo (około 1%) niezależnie od ilości posiadanych PD
– dodano nowe, ukryte pomieszczenie w magicznej wieży

Dodaj komentarz