Powstaje OpenSource’owy silnik dla gier TGF
Adrian, którego poznać możecie na social portalu postanowił zrobić silnik dla gier TGF. Co więcej zabrał się już do pracy 🙂 W tym momencie silnik posiada już kilka funkcji jak zarządzenia userami, tworzenie i wybór postaci. Nie jest to jeszcze oczywiście nic co można przetestować ale można mieć nadzieję, że jeśli pomożecie Adrianowi to silnik ujrzy światło dzienne. Jest on budowany w języku Ruby z użyciem frameworka Ruby on Rails, więcej o konfiguracji możecie poczytać tutaj. Repozytorium w którym możecie podglądać kod oraz postęp prac nad silnikiem znajdziecie tutaj.
W chwili obecnej na pewno Adrianowi przydałaby się pomoc programistyczna ale także graficzna, potrzebne będą szablony dla strony zewnętrznej jak i wewnętrznej silnika. Koncepcyjna pomoc także jest potrzebna, trzeba wymyślić nazwę dla silnika, otoczkę marketingową. Ja zaproponowałem nazwę Odin Engine, która nawiązywała by do Yggdrasila i mitologii nordyckiej, ale temat nadal jest otwarty.
Zapraszam chętnych do pomocy, być może ten projekt pozwoli światkowi TGF nabrać kolorków i powstanie więcej ciekawych gier 🙂