Nordia – nowy kraj w Kronikach Fallathanu
Nordia. Wyspa Mgieł. Forisda. Takie nazwy nosi ten wyspiarski, leżący na dalekiej północy mały kraj, w którym bohaterowie i bogowie często kroczą ramię w ramię. Zamieszkiwany przez niepokorny i dumny lud nazywający się Wrakkarami, podzielony na cztery potężne klany: władczego Niedźwiedzia, odważnego Wilka, mądrej Sowy i tajemniczego Sokoła – tworzy barwną, nordyjską jedność. Stolica kraju, Gawarren – Miasto pod Lodową Kopułą – nigdy nie zasypia i zawsze zaskakuje odmiennością kultury. Od groźnych skał na południu, po mroźne i wysokie fiordy na północy – wszystko to przesycone jest odmienną i bogatą kulturą. Wciąż pozostaje wiele do odkrycia – kto wie, czy nie trafisz na tajemniczych Wilczych jeźdźców skrytych głęboko na lodowym pustkowiu, a może twój drakkar odkryje nowe tereny do łupienia? Niezależnie, czy pragniesz wraz z innymi dzielnymi wojakami, znanymi tu jako Krallowie stanąć do podboju mórz i lądów w dzikich rajdach, wraz ze Spae uzdrawiać, być potężnym magiem albo rozsławiać swymi pieśniami jako Bard to, co się dzieje… A może po prostu żyć w państwie wojowników jako zwykły rzemieślnik – zawsze znajdziesz tu miejsce dla siebie.
Lubisz klimaty rodem z Vikings? Chciałbyś drogi graczu pływać, łupić i niewolić? Ciągnie Cię do odkrywania tajemnic lodowych pustkowi? A może chciałbyś poznać magiczne rytuały Spae, które pozwolą rozwinąć się Twojemu magowi? Twoja postać ma lepkie palce, albo jest uzdolnionym rzemieślnikiem? Jest miejsce, gdzie dane Ci będzie rozpocząć nową, niezapomnianą przygodę. W świecie Kronik Fallathanu, pojawił się długo oczekiwany projekt – państwo Nordia. W tej krainie pełnej śniegu, lodu i fiordów każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na rasę czy profesję. Mag, wojownik, rzemieślnik, czy złodziej odnajdzie się w tym na pozór zimnym i nieprzyjaznym kraju, a lodowe pustkowia wzywają by odkryć ich największe tajemnice.